hallå dö;)

Tjenixen har väldans tråkigt. är på grinda och det är överdrivet varmt på dagen. har inte vart hemma i underbara nacka på 1 och en halv månad skandal!! :O
först var jag i lysekil i 2 veckor, sen på smögen i 3 veckor, och nu när jag kom hem från smögen sov jag hoss farmor pch farfar, och nu är jag på grinda ska sova här. det är typ patrik isaksson som uppträder men orkade inte se honom så gick upp till rummet och kolla film men det bara buffrar hela tiden så orkade inte kolla mer så tänkte skriva lite skit på noras blogg i stället :)<3 hihih busigt :O 
sitter och drogar darin börjar fastna för honom igen han är ju bara för söt (A)
men börjar bli ganska trött orkar knappt trycka på tangenterna ska försöka sova (om jag kan) är typ gäälet med fest där nere... 
aja vi hörs pussilussar

p.s saknar dig redan Nora...
 //Fanny


Kommentarer
Postat av: jowizen

kan nt du har frågestund sötnöt..? <333

2010-08-15 @ 14:03:58
URL: http://jowizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0