Ni ar grymt dåliga på att kommentera !

Ungefar 20 - 30 stycken lsaer min blogg varje dag. Men ingen kommenterar. Då blir det ju ganska tråkigt..



Jag ar forskyld och kan darfor inte åka skidor idag... Hemma sitter jag nu. Har ingeting att gora. Jag vaknade i natt av att jag mådde jatte illa och jag svettades. Jag satte mig i soffan. Sen gick jag ut på verandan då borjade jag frysa men det var battre det en att vara varm. Sen gick jag och la mig igen. Men nu mår jag inge illa i allafall som tur ar.



Jag vill åka hem till Mattis och Marlèn (två mina kusiner i norge) Men dom ar på ett stalle som kallas rena :S Jaja, jag kanske ska åka skidor med Mattis imorgon. Vi får se, Marlen borjar i skolan i morgon, Och Mattis på torsdag. Jag vet inte nar jag ska åka hem till S t o c k h o l m,. Vill dit innan lovet slutar iallafall. Så att jag kan traffa kompisar, Så jag kanske vill åka hem på tordag kvall. jag vet inte... Men jaja. har ingeting mer att skriva om.

PUSS PÅ KINDEN :)

/nora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0