svar

Ellen om bästavän ...:
hihi, nora din fjortistid :D
haha, jag ska inte säga något, om man tänker på min x) hihi, jätte söta bilder på er.
Nora jag saknar dig :/<3

svar : hihi, nej det ska du verkligen inte. det är ju skit söta bilder på dig också ellen eftersom att du är så söt. jag saknar dig också gumman. :( <3


Hannah om OMG ! sluta vara så perfekt !:
Åh underbara Eric Saade , har du träffat honom eller sett honom? :)

svar: jappp vääääldigt många gånger kan jag säga dig.  :)

lucke  ([email protected]) om moa kom hem , saknar dig ju !:
Vad fin!

svar: haha mennar du bloggen eller fina moa?

   
Ellen om moa kom hem , saknar dig ju !:
:/ gumman finns här för dig när som helst

svar: tack ellen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0