bästavän ...

 



jag älskar dig, och kommer föralltid att göra det.
du gör verkligen min dag bättre.
du får mig på toppenhumör dirket jag bara ser dig.
du är så underbar, du betyder mer än vad du förstår.
tack för att du hjälper mig när jag behöver.
och vad skulle jag vart utan din humor.
en gubbe som sitter och tjurar hela tiden..
nej tack !
du får mig att må bra.
tack för alla minnen med dig.
ingen har du charm humorn och allt som du har.
du är en speciell person.
wherever you go, wherever you go
i'll be there fore you.
oavsätt vad som händer och vad du gör.
kommer du alltid att vara nummer ett.
jag gör precis allt för dig.
tro inget annat.
haha herregud vad torr humor vi har.
hahah garvar åt allt asså :O
hahaha fanny du är underbar.
även hur knäpp du kan vara.
du är den finaste jag vet.
ÄLSKAR DIG MEST BÄSTAVÄN.


Kommentarer
Postat av: Ellen

hihi, nora din fjortistid :D

haha, jag ska inte säga något, om man tänker på min x) hihi, jätte söta bilder på er.

Nora jag saknar dig :/<3

2010-07-31 @ 00:36:05
Postat av: Frida<3

Såååååå söta niii ärrr :)<3

2010-08-08 @ 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0