Till sommaren ska jag..

* Vara vältränad! Ska ha min drömkropp, hihi

* Ha jätte blondt hår! Så att min bruna färg blir skit snygg!

* Försöka låta håret växa ut! Annars så kommer jag skaffa löshår!

* Gå ut åttan med bra betyg! Göra mitt bästa, så känner jag mig värd att få sommar..

* Ha en iphone & fixat mina naglar! Hhihi, snyggt ju!

* Åka på konfa läger! Kommer bli grymt kul!

* Åka till smögen med bästavännen! Som varje år blir det bäst?

* Åka utomlands! Vet inte vart ännu, men hoppas på att vara borta i två veckor!

* Träffa gammalt & nytt folk! Nice, nice, nice

* Utekvällar & grillkvällar! Massa sånt, älska älska älska

* Tälta / Nattdopp osv! Ni fattar vad jag menar..

* Stadiumsportscamp! Höjdpunkten i sommar & sista året tyvärr..

* Åka tilll helsingborg med Emma! Fatta najs, vi kanske flyger ner hihi!

HUR FAN SKA JAG HINNA MED ALLT? GUUUUD VAD JAG LÄNGTAR IHJÄL TILL SOMMAREN ♥



Kommentarer
Postat av: SweetBugs.Blogg.Se - .

hej! nu har du chansen att vinna en helt ny IPHONE! GRATIS!. klicka på länken!http://sweetbugs.blogg.se/2011/october/utlottning-tavling-iphone-4.html#comment

det skulle vara kul om just du, ville vara med, kram♥

2011-10-10 @ 20:51:47
URL: http://sweetbugs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej skulla jag få ligga med dig?

2011-10-11 @ 16:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0