Fucking träningsverk..

Hej sötnosar, eller aa vad ska man säga? Börjar alltid allt sådär så jävla trist. Men ni är så söta, så hej finisar! Vart i skolan idag, ni ba wow !? Haha nej. Grovt seg dag, dog på stolen. Men gympan var fan den roligaste ever. Jag & Ida var med på femmornas gympalektion, shit vad kul. Ni bara "Jaha, wow fan vad coolt. Femmorna liksom wow, wow, wow" Men faktiskt var det as coolt & hur kul som helst. Sen hade vi vanlig gympa lektion också. Jag gjorde så att mitt laf vann :') Börjes mentorsgrupp äger ffs! Juste, har äcklig träningsverk i benen också och i min ena axel? Tänker plugga och göra lite skönhetsbehandlingar eller vad man ska säga. Haha, kanske tipsar er om en del grejer sen.. Aja, tråkigt inlägg. Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss



Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: skojar du med mig? DU blev bäst!

2011-10-11 @ 17:57:21
URL: http://missfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0