Deppmode..

Du förvirrar mig. Jag försöker spela svår så att jag inte faller tillbaks.. Men efter ett ända sms du skickar är jag tillbaka på den där mes nivån, som får mig att falla tillbaka till dig på ett, två & tre.. Från inget hjärta till sjutton? Hur fan ska det här sluta? Han är den rätta för mig och den perfekta. Mina vänner säger att han är fel för mig och börjar klaga som fan? Det är väl då äkta vänner isf ska stötta mig? Jag hatar det, känns som jag får press av mina vänner att inte välja killen jag typ är kär i! Jag pallar det bara inte..





Kommentarer
Postat av: Daniela:)

ouff, jag fattar precis hur du känner..Har varit med om typ liknande, har gillat en kille så sjukt mycket så att det gör ont, och ens kompisar säger nej liksom, man bah nehe..? Men när det gäller killar, asså egentligen, skit i vad dina kompisar säger, gör exakt vad du känner för.. Kram!

2011-10-18 @ 23:52:04
URL: http://daniielas.blogg.se/
Postat av: Linnea

nora skit i vad alla andra tycker! de är ditt liv och dina handlingar och de bestämmer du över, ingen annan!

2011-10-19 @ 08:32:08
Postat av: victoria

Nora, dom kanske ser han som en dålig person eller nått, men dom har inte sett han i dina ögon, dom kanske inte känner han på det sättet du gör! Följ ditt hjärta! <3

2011-10-19 @ 19:37:18
URL: http://vdjurfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0