Sista inlägget för ikväll



Mår fortfarnade inte kanon & jag känner mig fortfarande hängig och så.. Tycker faktiskt inte att det är värdt att gå då, även fast jag faktiskt vill nu. Men jag känner att jag inte orkar även fast mamma kommer att tvinga mig. Men mamma jag kommer inte att orka, orkar knappt ta mig upp för trappen! Det ska bli skönt att börja träna igen på torsdag eller fredag och då ska det bli allvar med det, nu ska man verkligen satsa för beatch 2011, för här kommer vi alla snyggingar i sverige, hihihih ;$ Men det här blir sista inlägget för ikväll, ska vara social med familjen & sen lägga mig, kram på er alla ;*



AVSLUTAR MED EN UNDERBAR LÅT OCKSÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0