3 RIKTIGA SKOLDAGAR KVAR


Nu är det bara tre riktiga skoldagar kvar! Iiiiip. Kommer ha så kul i sommar och på själva avslutningen också! Nu är det bara tre dagar denna vecka och det är det ända vi har kvar. Sen stockholms veckan från tisdag till torsdag då ska vi typ till stan varje dag & sen ska vi se en film som heter " Jag saknar dig, jag saknar dig " som inte har kommit ut ännu, den kommer ut i höst och den ska vi se före premiären på fredag nästa vecka! Sen mentorsdagen då min klass & jag ska in till djurgården med gitarr och fika och sen drar alla till grönalund, hur nice !? Sen skolavslutningen på tisdagen efter det blir det tjejkväll, wiieee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0