D I S S A R

rykten - seriöst pallar fan inte med erat idiotiska snack mera, alla falska rykten om mig som inte är ett dugg sant, kul att bli kallad massa saker vart man än går, kul verkligen.. ni känner inte mig och fattar ni inte att man mår dåligt av det här eller? vissa tar till och med självmord av sånt här. klart jag inte tänker så, men vafan tänker ni med ? hur jävla kul tror ni att det är att bli kallad "norahora & "fjortisslynan" ? har ni tänkt på hur mycket ni sårar. kanske är glad men inserst gömmer sig tårar. varför gör ni såhär, jag har inte ens gjort er något? det är bara rykten ni har hört, faktiskt inte ett ända är sant som jag vet om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0