Happ..

jaha, jag fortsätter lite smått med uppdateringen även fast det inte är nån som komenterar.
Aja, nu sitter jag här och äter världens smarrigaste melon, och väntar på att min broder ska komma så att vi kan äta.
Idag fick jag lite små grejer från min fina låtsas mamma Camilla
POINT ZERO W TR SPORT FW S11 WHITE  / CERISE
japp.. shortsen är kanske inte dom snyggaste i världen men det funkar att träna i plus att dom bara kostade 50 spänn hah
och skjortan är sjuukt mycket snyggare i verklighete, iloveit!
juste ... sen köpte vi en tröja till casper (brodern min ) shorts till pappsen och massa hår grejer och hudgrejer bara hår och hud grejerna gick på mer än 1000 spänn, helt sjukt dyrt :O
Ha det gött nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0