Jag måste bara..

Jag måste bara hissa världens bästa kompis, seriöst asså, Emma Laurtizson Thorèn! Helt underbar tjej. Vi har känt varandra så länge jag minns! Emma är verkligen en helt otrolig vän & har alltid så kul med henne så jag kissar på mig, bokstavligen. As mysig tjej verkligen. Som lite yngre var det verkligen " Emma&Nora " som gällde hela tiden. Så är det fortfarande, men inte lika mycket. För under min fjortistid så tappa vi kontakten rejält. Men det blir vi bättre & bättre. Emma, du vet inte hur mycket du betyder för mig. Du kommer alltid va den ängeln som lugnt är värd världen för mig, du är underbar tjejen'



Kommentarer
Postat av: emma

Åh, vad jag älskar dej! Blev as rörd :') Vi måste träffas snart älskling! Älskar dej så sjukt mycket! Pussssssss! <3



Btw, hemsk bild på mej ?! :o

2011-07-31 @ 23:40:51
URL: http://tredjejulii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0