Hemskt det där med Norge :(


Tycker verkligen att det är sjukt hemskt.
Själv är jag halvnorsk, men det spelar fortfarande ingen roll. Jag tycker verkligen det är så hemskt & fattar inte vilka idioter som håller på såhär, fy säger jag bara. Över 90 stycken döda, det är äckligt många.. Jag fattar inte hur vissa håller på asså. Helt sjukt, just nu är jag 20 mil ifrån Oslo. Tycker verkligen det här är bokstavligen oacceptapelt! Om dödsstaff skulle funnits i Europa , skulle jag göra så att dom som gjort det här få det. Först det där med att bomba & sen åka och döda alla på ett jävla läger & dom misstänker ju att det är samma personer.
Skäner iallafall en tanke till norge & alla drabbade familjer..

Kommentarer
Postat av: idalafontaine

Jätte hemskt :(

2011-07-23 @ 17:06:05
URL: http://idalafontaine.blogg.se/
Postat av: idalafontaine

Jätte hemskt :(

2011-07-23 @ 17:06:33
URL: http://idalafontaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0