morgon dagens planering

först möter jag upp fanny nere på norrvikens station rätt tidigt faktiskt.. typ runt tio.
sen är vi hemma hos mig förmodligen går vi ut eller något som vi brukar.
sen har jag ju match, vet inte om det kommer gå så lyckat imorgon. men men (y)
men hoppas ju. sen åker vi hem till mig efter käkar middag sen direkt hem till henke
där gabbe, gusta,f emma s, emma n, issa och filippa befinner sig (y).
sen ska vi hitta på någonting kul, säkert cod och gå ut och massa sånt kul.
efter det blir vi hämtade runt 11 tror jag. sen ska vi sova. sen är det liksom lite släkt fika
här på söndag. ska fråga mamma om vi kan åka härifrån ungefär halv fyra för att träffa simon.
ska isf snacka med han en gång till, då tar vi iaf med oss luven, ska kolla med min mamma.
men hoppas att det går.. för att jag måste verkligen snacka med simon. och sen hitta på något skoj efter det.
det skulle ju inte sitta helt fel. right? så det skulle blivit en lyckad helg för mig isf.



CHUPA CHUPS, hahhaa ellen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0