Kungsträdgården



idag ska jag in till kungsträdgården med några fina tjejor. kommer bli kul, inte för att någon av dom tror det men jag tycker att det är bättre och roligare än att bara sitta hemma och inte komma på något att göra. men liksom fatta vad kul det kommer bli, vi ska åka skridskor och alla vi suger. förstår ni eller!? herregud längtar sjukt.
luven får en annan hårfärg imorgon också. lite orättvist för den var skit snygg den som hon vill ha.
och lyllo luven och eller som ska på rihanna! skulle också vilja det , värsta upplevelsen.. men jag ska ju på Robyn♥
men nu ska jag sova, är trött och vill vara pigg inför imorgon. så godnatt fina läsare. vi hörs senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0