Justin Bieber

såhär tycker jag om Justin Bieber, eller aa JB.
jag älskade honom förut! tillslut gav jag upp.
alla älskade justin bieber. jag hade min eric.
men justin är riktigt duktig. han är grym.
lyssnar på hans låtar just nu. han är sjukt söt.
och hans röst är verkligen fin. jag är inte galan i honom.
men söt är han faktiskt det kan jag erkänna.
jag kommer aldrig bli som tillexempel ELLEN .
aldrig jag svär. men jag kan gilla honom lite, iaf.
men jag går aldrig över i från eric , jag lovar.
Men justin är rikigt begåvad för att vara så ung.
tycker han är sjukt grym.. helt ärligt faktiskt.
och han har sjukt fint leende tycker jag ! tss.
inte för att han ler så på den här bilden. men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0