Min sommar 2011



Första dagen på lovet: Började med att jag tältade med massor i typ fyra dagar, sju stycken i ett tramannartält ;)




Gaaaaalna övernattningar med Fanny, bus på hög nivå




Jag & Emma myste dagen innan Turkiet!



En vecka i Turkiet med dom hära underbaringarna!



Ssc i en vecka, oförglömligt minne



Fyra veckor på smögen. Där jag lärde känna massor & Ida kom ner och självklart var Fanny där! Drog också till Liseberg & till ljungkile och shoppade.



Hade underbara dagar med Gabbe & Emma, lärde känna massa nytt folk med mera..




Ung alla dagar typ med Nella, Cissi & Fanny. Träffade typ hela sverige & lärde känna halva Sverige.



Drog till en öde ö med släkten, där befann jag mig igår..



Och nu sista dagen på sommaren: Alexanders konfa !

DET VAR MITT SOMMARLOV DEN HÄR GÅNGEN, MEN TRÄFFADE MASSOR IMELLAN DET HÄR SÅKLART. MEN HAR HAFT EN GRYM SOMMAR & TACK TILL ALLA SOM JAG HAR FÅTT DELA DEN MED, DET HAR VART UNDERBART. BÄSTA SOMMAREN I MITT LIV, VI SKA INTE TA ALLT I DETALJER ;)

Imorgon skola: Back to normal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0