Hur överlever man att förlora en del av sig själv?




TINA ÄR HON I MÖRKGRÅ TRÖJAN & CILLA ÄR HON I ROSA

Den kommer ut 19de Aug på bio! & JA, jag har redan sett den, såg den på förhandsvisning med min skola, för att min bildlärares man har gjort den här filmen. Den är riktigt riktigt bra, känslig & man borde verkligen inte sminka sig så mycket när man ska se den, för det är en krävande film & man dör lite själv i filmen, en av dom bästa jag sett genom tiderna!

HANDLING
Det handlar om två stycken tvillingsystar som är på varandras sida för det mesta. Dom heter Tina & Cilla. En dag när båda två har jätte bråttom till bussen, så springer dom rakt över vägen utan att se sig för & håblir Cilla överkörd. Och inte bara av en okänd människa som kör bilen, utan det är en ut av Tina & Cillas bästa killkompis. Cilla dog den dagen & allt blev upp och ner vänt för Tina och hela hennes liv. Samtidigt som Cilla dör, höll hon på med en tiater som sen Tina själv fick skriva klart. MER TÄNKER JAG INTE BERÄTTA.

Trailer'n:


Kommentarer
Postat av: Vendela

Den verkar skitbra :)

2011-08-13 @ 17:34:33
URL: http://wermess.blogg.se/
Postat av: elin'

Elin&Nora cp gråter (a)

2011-08-14 @ 12:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0