BACK TO NORMAL.

Kunde inte sova igår, började helt seriöst typ gråta, vill inte att sommaren ska ta slut, jag vill sola, och bada, träffa nytt folk, träffa gammalt folk, göra busiga grejer, åka till smögen, åka till turkiet igen, åka till ssc igen, vill inte ens se min äckligt fula skola, jag vill skapa nya sommar minnen & bara låta livet leka, jag vill inte tillbaka till skolan, dö.
Aja godmorgon
Vaknade rätt tidigt för att ha god tid på mig, började tydligen nio, glad tjej ändå.
FAN, vad segt den kändes att gå upp för att gå till skolan, shit.
Jaja, men måste ju. Fattar inte hur jag kan tänka så.
Men fick världens mest sötaste sms av pappa igår som fick mig att börja gråta.
Han är så underbar, jag älskar dig Pappa.
Idag blir det iaf skola & efter det Elin, vi tänkte dra till stan. Men tror inte det blir så eftersom det ösregnar..

Kommentarer
Postat av: Mikaela & Emma

Hej, har du lust att göra ett länkbyte? :D

2011-08-22 @ 15:11:41
URL: http://www.emmamikaela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0