veckan + lovet.

måndag - ah som det ser ut nu är jag sjuk... så ingen träning idag! men övningarna kommer inte undan!

tisdag - hoppas verkligen att jag är frisk. men isf skola! sen har jag ju träning. underbart. övningarna

onsdag - skola, halv studiedag slutar halv ett. centrum säkert, sen träning! :) övningarna

torsdag - vanlig skoldag, sen springa & säkert träffa elin! övningarna

fredag - barnkalas !

lördag - clara&elin.. kanske.. !

söndag - linnea

måndag - träffa massa kompisar ifrån nacka , sover hos fanny? (a) ÖVNINGAR

tisdag - träffa några coolingar i sollentuna! fanny sova här? (aaa) + övningar.

onsdag - åker till smögen! övningar

torsdag - är på smögen - bäst! elin kommer över då & är hos oss ett tag ;) övningar

fredag - elin åker hem ;( men jag & fanny ska gömma påskägg... övningar

lördag - träffa våran kära vän alexander, tror jag ! ;) övnignar

söndag - sola, om det är bra väder som alla andra dagar! övnignar

måndag - åka hem från paradiset! ;`(



DET BLÅA HUSET ÄR VÅRAT HUS! DEN ÄR MED PÅ GOOGLE ! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du göra en sminkvideo???

2011-04-11 @ 11:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0