hissar & dissar



HISSAR
sommar - det är fan sommar, helt underbart!

låtar som sätter sig i hjärtat - ingen fattar men låtar som verkligen går in i hjärtat ..

eric - skriver inte om honom lika mycket i bloggen, för mina läsare gillar det inte.. men underbar

guldkort
- finns det något bättre än guldkortet , grönan öppnar snart , snart , snart !

DISSAR
killar - nu tänker ni wtf? nej men jag hatar killar men humörsvägningar.. och typ massa annat!

när man är för taggad - när man är för taggad för någonting och sen blir det inte ens roligt, haha händer mig ganska ofta :P

sover hos kompisar & glömmer saker - usch, får panik om man glömt mobil laddare eller vad som helst.

när man känner sig jobbig - åh jag hatar känslan att känna sig jobbig, haha vet inte vad jag ska göra ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! vill bara säga att din blogg är skit bra! Läser den varje dag :)

Skulle inte du kunna ladda upp mer video inlägg? :) Du är så fucking fin!

2011-04-18 @ 09:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0