hissar / dissar

           

  • Eric Saade, måste faktiskt hissa den finaste personen som finns. han är helt fantastisk erkänn.. sååå söt. eric in my heart, you now that?? ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA ERIC !!!!!

           

  • Kärleks förklaringar, som kompisar skriver till en, det värmer verkligen i hjärtat, så gulligt av dom.. otroliga ungar, ni vet väl att jag älskar er !? är ingenting utan er. tack för allt.. ni hjälper verkligen till. älskar er så mycket.

         

  • musik, seriöst klarar mig inte utan musik... alla lär sig alla nya låter. själv går jag i musikklass & älskar att sjunga. dom flesta låtarna jag sjunger är ju eric saades. men sjunger ofta andra också.. spotify är verkligen en stor del av mitt liv :)

            

       

  • folk som tror något annat om personen, åååh något jag verkligen måste dissa!! folk som tillexempelt tror något annat om mig, folk som inte känner mig. säger att man är falsk och den har aldrig ens träffat än. åhh! men jag själv behöver inte er. jag har underbara vänner som älskar mig. bara för det måste jag bjuda på en bild på mig ;)))

                         En ganska så vanlig natt med mig & fanny. fatta om det var jobbigt att ta av detta senare..

            

  • skolan, hata hata hata! skolan varje morgon jag vaknar tänker jag ohnej, fanfanfan börja tidigt sluta sent. usch! skolmaten-.-' lektioner .. omg stop it !

      

  • att grönan stänger i helgen, :'( kommer sakna stället otroligt, har haft så kul där i år. älskar stället. längtar redan till nästa år.. då kommer det ännu fler åk attraktioner!! :D Ska skaffa guldkort nästa år också. helt klart:))) men man måste ju dit nu till helgen någon som ska dit då??

     




nu ska jag titta film tror jag..
puss<3



         

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0