fredag imorgon :D

USCH , vad jag längtar..
man blir på så ***** dåligt humör när man är i skolan.
men nu måste man satsa, eftersom man får betyg om ett år..
usch det längtar jag inte tills. gud vad jag pratar mycket skola.
men är tvungen. har matte tills imorgon jag måste göra.
hatar matte..
men ikväll så är det ju äntligen dans :d
saaaaknat dansalen....
sitter & leter fakta om eric saade.
& sjunger lite.
kanske ska lägga ut ett klipp vi får se.. eller fast neeee.
men ellen ska .. :d hon är så otroligt duktig. gråter när man hör henne :')
aawww gullungen har skrivit en låt till justin bieber. :'d
jag gillar inte justin bieber med hon är helt galen i justin.
så om det är någon här som älskar justin bieber läs hennes blogg.
http://ellenfeldt.blogg.se

IMORGON BLIR DET KEBAB I SKOLAN OM FOLK UNDRAR.

-bild från julafton-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0