BÄSTA DAGEN I MITT LIV!!!!!!!

jag och lovisa åkte in till grönan.
sen träffade vi danny i emd världens bästa ida och molly sandèn där.
sen åt dom & gick upp på deras VIP platser.
jagoch lovisa trängde oss längst fram.
sen helt plötsligt sa danny att jag skulle få träffa eric backstage !!!!
konserten var grym.
jag blev helt chockad när han sa att jag skulle få träffa han backstage.
sen hoppade vi över räcket gick in & upp för en trappa och där stog eric !!! :O
jag baa heej.. och kramade honom.
sen fick vi ta massa bilder med honom.
sen sa ida.
jag måste bara tilläga att den här bruden är helt galen i dig !
han kollade på mig & log med hans perfekta leende och sa
sånt gillar jag. sen var vi tvungna och gå och jag kramade honom igen.
sen åkte jag molly lovisa ida och danny vilda musen och sen popexpressen.
sååå kul.
älskade dagen
BÄSTA DAGEN I MITT LIV
JAG ÄLSKAR ERIC SAADE <3333333333333333333333333333333

 kommer aldrig sluta älska dig.



kommr mycket fler bilder & videoklipp senare.
ÄLSKAR ERIC ÄLSKAR ERIC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha okey, jag träffade oxå Danny så sjukt sjukt SNYGG han va!! hehe jag brydde mej inte om Eric Saade.

2010-09-12 @ 20:02:14
Postat av: Erica

OOOOMMMMMMGGGGG, HUR JÄVLA AVUNDSJUK KAN MAN VARA ?!?!?!?!?!?!?!?

2010-09-12 @ 22:29:05
URL: http://ericahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0