ÄLSKAR min bästa helg :D

igår:
stannade i skolan och spelade ansamble med johan anton amanda och oscar.
sen drog alla.
jag mötte upp fanny.
sen åkte jag och fanny hem , åt sen gick vi ut.
vi träffade nicole, louise , niklas, robin , emmy, en till fanny, ännu en till fanny,
angelo, niklas & en till kille som jag glömt namnet på.
hade sjukt kul :D
Sen gick vi hem och färgade håret :D Blev jätte nöjd.
sen gick vi och "la" oss.
idag:
vaknade vid nio tiden åt frukost och åkte och shoppade.
blev nöjd med allt jag köpte.
jag köpte en halsduk, en sjukt bra foundation & mjukisbyxor.
fanny köpte en lika dan foundation som mig & strumpbyxor och något mer.

nu kommer bilder.

 innan
 efter.
 efter på fanny
 jag efter.
 båda idag
 smala eller vad ?
 inne på NK
 hejdå fanny "/



Kommentarer
Postat av: jowizen

FAN VAD DU PASSAR I BRUNT!

2010-09-04 @ 17:10:45
URL: http://jowizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0