29/10-1990, föddes världens finaste




yes, det är så sant. men hej sötungar. har ni några planer för imorgon. jag har tidigt fys träning.
sen hem och chilla hela dagen, händer säkert någonting på kvällen där. eller vi får se.
på söndag ska jag till Fanny, jag slaggar där. ska träffa massa underbara ungar där.
sen åker vi till mig på måndag och slaggar tills tisdag. träffar fler underbara ungar här.
självklart ska vi gå halloween på söndag! traditioner får man ju inte glömma. haha, kommer bli fett kul.



SÅHÄR BRUKAR MINA OCH FANNYS GRAV SLUTA.
vi börjar garva sen skrattar vi så att vi lägger oss ner.


Kommentarer
Postat av: Mimi

så vi kan inte göra nåt på tisdag ? ;( <3

2010-10-29 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0