moa du är bara för söt !

älskade nora, även om det tar lång tid mellan dom gånger vi ses så vet jag att jag alltid har dig vid min sida, alltid, alltid, alltid. Dig kan man inte tröttna eller bli arg på, för att du sprider kärlek och glädje vart du än går. <3 Alla vill ha en sån vän som du är, och jag är verkligen lycklig för att du har valt att göra mig lycklig! Jag är så sjukt tacksam gumman! Jag är så glad att jag  har dig! <3 Jag älskar dig och jag kan säga det hur många gånger som helst eftersom det är sant! <3

Jag älskar dig! du betyder mer än du tror för mig <3 Det finns ingen som dig nora, du är underbar, fantastisk och unik. <3 Utan dig kan jag inte leva ! §<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0