grönalund'

tjeenamors :D
nu kom vi precis hem från GRÖNALUND och en kille som jobbade där sa att jag Corinne och FANNY var bäst inför alla när vi satt i uppsjutet hihi inte konstigt vi är ju de :D sen blev vi kompisar med nästan alla som jobbade där med mitt fina nacka peace :D hihih yeaah sen va de en vääldigt snygg kille som jobbade där Emil hette han o jag (fanny ) fick en hatt av honom :D och jag (nora) blev stört kär í honom, men nu kommer det bilder hära asså.








BJUDER
BJUUUDER / THE F








corinne var också där :D Men jag som är så dum glömde ta bilder som vanligt. !-.- <333


Kommentarer
Postat av: Achmed

hej jag inte veta hur, men jag komma hit ! Jag ser du ha fin blogg och jag gilla den. Jag tycka den vara tuff ! Du också verka tuff ! Girlpower du vet :D

2010-06-18 @ 19:48:49
URL: http://achmedabdullazahir.blogg.se/
Postat av: simonaälskarfannyochnora<3

sööta tjeejer :>)<3

puss på er ;)<3

2010-06-19 @ 23:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0