svarar fint

Amanda om grattis corinne..:
As cool header!! (:

svar: tack tack :D

Martin "tolvan"  ([email protected]) om asså jätte fin bild:
JÄTTEFIN BLOGG!! :D
 svar: tack tack  :D
   
felicia om asså jätte fin bild:
godkväll !
allt bra ? :)

svar: godeftermiddag
jo tack själv?
   
ronja om asså jätte fin bild:
fin blogg :)

svar: tack gumman, saknar dig.
   
lovisa fisa :$ <3 om asså jätte fin bild:
noooooooooooooooooora jag saknar dig, vi måste ses snart bejbi (: <333333333333333

 Svar: looooooooooooovisa saknar dig också ! det är klart <3333333333333333333
Ellen om det sägs att det bara finns änglar i himelen, men vafan gör alla mina vänner på jorden då?:
mina vingar fick slut på bensin..
HAHAHAH, saknar dig nora! :/<3

svar:

haha torr humor ;d
SAKNAR DIG MED <333
jenni om haha ja lilla axel och fanny, grattis ;D:
ofta :o <3
äre dt serri förhållande ? <3
älskar er tjejer, ! <3

svar:

haha, igentligen vet jag inte..
trodde det bara va på skämt men det visa sig att det tydligen inte va det :s hehe
/fanny
& vi älskar dig <333

Kommentarer
Postat av: MARLEN

FACK ERIK SAADE!

2010-07-28 @ 14:10:28
Postat av: Anonym

ERIK SAADE ER DÅRLIGGGG!

2010-07-28 @ 14:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0