ruubrik?

IDAG
omoget att kommentera så men bryr mig inte..
idag var jag ute och sprang (Y)
sen kom wilma över, shit saknat henne asmycket.
sen gick vi och badade.. det var fett najs.
haha det var nåra killar som var där och wilma har världens konstigaste ringsingnal..
hahaha dom sa ; det ringde, det var en konstig ringsingnal, jag började as garva !
shiit vad jag skrattade..
vi simmade jätte långt ut enligt mig.
eller det var långt ut. coooooool jag är :D
imorgon drar jag till idas land, jag vet inte om jag kommer att ha dator men kommer iallfall ha det bäst.
vi ska dra till grönan på torsdag, hääärligt :D
Mamma hämtar mig snart och sen ska jag packa och imorgon drar jag, läängar :D
IGÅR
va på släkt kalaset, var sådär.. men det var ganska kul.
sen träffade jag frida och fanny;D
Slaggade hos dom.
sen drog satt vi vid datan och fanny fick ett ryck och sprang ut och startade vatten krig, as många var med.. det var jätte kul faktiskt haha sen så fick frida ryck och kastade i mig i poolen :O
hahah sen kastade fanny ner frida, sen hoppade fanny i, sen hoppade alla i :D
sen så var vi ute och så kom en underlat :ö
den hade rymt vi döpte den till fluffis ;)
sen sprang fanny från hus till hus och frågade om någon hade en underlat, eller om dom visste någon som hade en underlat. men ingen hade.
sen kom magnus och sa att vi var tvunga att gå in vi höll på med den fågeln i två timmar..
cribba kom också han typ hoppade upp i trädet men det gick inte så bra att få ner den..
haha

mina dagar :D



ta mig tillbaka, vill inget mer än att åka utomlands -.-' förståååå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0