fanny

läs igenom noga.
jag vill tacka dig för alla minnen med dig.
dom är otroliga. och det finns obeskrivligt många.
vill nämna nåra som jag verkligen älskar mest.
Har en video på oss när jag precis lärt mig att stå.
vi kramar om varandra håårt då, precis som nu, när vi träffas.
det blir ett minne men jag kommer inte ihåg det.
men det blir ett minne när jag ser det.
och på alla dina fester du haft.
alla år på smögen.
när vi hoppade runt där på skären.
eller den dagen vi var hos dig och var uppe till åtta på morgonen (vilka busungar)
och när vi var på din skola i vintras.
i solletuna centrum, jag hatar kicks haha typ tusen sånna videoklipp
och mjauu och woff :d
och tanten på solletuna centrum :O
och filip bara stog där och kollade och vi as gravade :O
och smögen 09 är nog det största minnet jag med dig.
som jag ALDRIG kommer att glömma.
kläde ut oss.
sjöng så att alla som gick förbi stannade och applåderade.
och i nacka strand när vi lutade oss på dom och la oss i snön ,
haha vi låg på kartorna..
och på mcdonalds, HAHA OMG, helt craazy i huvudet ?!
och dina sjukt tråkiga skämt som man skrattar åt?:O
och på grönan..
och när vi skulle åka buss till emil och sebbe så hoppar vi på fel buss :O
och fick gå till kista.. det tog låång tid !
och majbrasan
och min fest
och alltid när du kom försent till centralen hela tiden.
och vattenkrigen
jag kommer ju såklart inte ihåg alla minnen sen vi var små.
men kommer du ihåg när vi badade och alla tog kort på oss?! :O
och sen på smögen 09 då vi ramlade av ringen på alla maneter
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj ! det gjorde ont.
och alla roliga, tråkiga, bästa andra minnerna med dig.
älskar dom otroligt !
och älskar dig otroligt !
vem är någonting utan sin bästavän..

sen vi skrattar åt allt, men ingen fattar skämten !

pusssssss på dig sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0