issa&jenni gästbloggar ;) <3

chacha, ehm...vi driver ;) <3
det är jag och issa här, issa är hemma hos mej, ahah, vi har typ bara varit utye i solen idag, och det var så jävla sköönt, fatta solen lysste på oss hela tiden, asso det var så jälva najs, vi har typ hoppat studsmatta och det finns ett hål i hennes studsmatta och då hoppade jag och då så kom jag i hålety sen så landade jag som magplask, hahahaha, shiit vad issa skrattade ;D <3 och sen så typ gick vi hem t issa och kaäkade mackor sen drev vi lite me eric och ivar, HAAHAH, fast alla som vi har komenterat på är sant ! <3 issa älskar IVAR & ERIC ! <3
jaja, nu ska vi tagga och skriva på min älskade blogg ;) <3
ses //
http://bloondaste.blogg.se/


hahah, bjuder på den fula ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0