FANNY HEDIN


FANNY HEDIN LAS O TA ÅT DIG
Fanny, tack for allt. Du gor så mycket for mig. Jag vill verkligen tacka dig, for att du staller upp så mycket. Du vet alla mina hemligheter men det ar bara fot att jag litar på dig upp till 1110000% Vad som en hander så kommer jag alltid finnas har. Om du behover mig så finns jag redan dar. Nar jag inte hor din rost kanner jag mig tom. Nar jag ar ledsen tårkar du mina tårar nar jag ar ensam så slipper jag bli sårad. det finns någonting i dig som dick mig forstå att det var menat att det skulle vara vi två. Du får mig att gå upp på morgonen. Jag ryser nar jag hor ditt namn det bara ar så. Vill leva med dig tills jag slutar andas. Och så kommer det vara, det ar inte många som tappar kontakten med sin kusin / Bastavan ? eller ?
Det kommer iallafall inte vi gora, vi har lovar varandra det,  Eller hur ?
Ett liv utan dig ar som ett liv utan INGETING.
Sommaren 10 kommer bli bast asså ! Kan redan se den framfor mig. Gronan, smogen och mycket mer ;)

Du går fore allt.
LOVE U forever bastavan. glom inte det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0