När jag går ner, ber du om mer!

Godmorgon sötisar, vaknade för kanske en halv timma sen? Men pallade verkligen inte gå upp då. Haha, försökte somna om, men det gick ju bra? Idag känner jag mig riktigt bra & idag blir det grönan! Eftersom det är sista dagen osv.. Men ses vi på grönan? Haha ^^

Fanny kommer hit snart & vi ska fixa oss osv.. Vet inte hur längesen det var jag träffade henne, men det var ett tag sen kan man säga. Efter grönan ska jag dra tillbaka till min far & hämta mina grejor & sedan till mor min, ahah.. Idag är det sista dagen som grönan är öppen btw!
Halv söt tjej såhär mitt på morgonen! :')


Kommentarer
Postat av: ...

Hette din lillebror Andreas? i så fall han är väll inte borta han gick ju i helenelundsskolan? varför försvann han

2011-09-25 @ 19:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0