My day!

Hade en rätt chill dag idag, men brast ut i tårar lite då & då. Men aja, det är ingenting allvarligt. Bara för små grejer, aa ni kanske förstår! Efter skolan drog jag hem till Elin vi lagade tacos & brände chipsen såklart, så dom blev helt sönder brända.. Sen skulle vi byta om jag tappade allt mitt puder över hela mig. Lyckad tjej! Sen drog vi till stan rätt tidigt & drog till stadshuset & mötte upp klassen. Vi fick gå backstage & snabbt som tusan upp & sjunga. Det gick fan bra! Sen fick vi läsk, bulle, pengar & biobiljetter somt tack för att vi sjöng :') Sen drog jag & Elin hem. Haha hennes pappa hämtade henne. Och sen skulle vi hämta hennes brosa vid hokeyn. Ahaah, satte på high school musical låten "What's time it is?" Och sjöng öppnade alla rutor & var allmänt galna? Haha, alla kollade in genom rutorna och ba wtf? Och garva osv, haha roligaste på lääänge :D
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0