Min fjortistid

När sminket var sin bästavän, när mjukiskläder var det finaste man ägde, när dig blev "dej", när hela livet gick under när pea la ner, när tupera håret var det bästa man visste, när man gjorde dumma grejer hela tiden, när mobil räkningen var på fem tusen, när foundation tog slut på mindre en än vecka, när man tog så mycket mascara att det gjorde ont på ögonfransarn, när gummiband på byxor var fint, när man köpte mega push up bhar, när livet bara gick ut på att ha status. Exakt så här var det. Men jag ångrar verkligen inte att jag varit fjortis, det var seriöst den roligaste tiden i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Fie

Varför har fjortisar vit precis där vid slutet av ögat?

Eller vafan man säger. :P



ÄLSKAR DIN BLOGG!! ;)

2011-09-13 @ 19:12:30
URL: http://plantpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0