Bästis

42 frågor om din bästavän!
1. Vad heter hon? Fanny
2. Hur gammal är hon? 14
3. När träffades ni sist? Förra helgen
4. Vad har hon för hårfärg? Brunt
5. Brukar hon färga håret? Haha, ja
6. Vilka färger har hon haft? Blont, brunt, svart, bruntrött, alla olika nyanser av brun typ.
7. Vad har hon för parfym? Dkny äpplet
8. Är hon galen? Always!
9. Vad är erat bästa minne? Många
10. Har ni många minnen ihop? Aa som fan
11. Vart bor hon? Jarlaberg, ektorp & hos mig (a)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Japp
13. Är du avundsjuk på något hos henne ? Aaaa såå fin..
14. Vad heter hennes syskon? Linus & Casper
15. När träffades ni första gången? När jag föddes
16. Hur träffades ni? Hur vet jag inte. Men typ när jag föddes. Hihi på bb
17. Vad går hon i för sporter? Hon tränar på gym
18. Vad kan hon göra på helgerna? Kompisar, dator & fester
19.Har ni pussats? Hhihi yaaa
20. Är hon duktig i skolan? Ja då gullestumpan
21. Är hon singel? Ja
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? alltid!
23. Har hon fräknar? ja :*
24. Har ni kollat på film någon gång? absolut!
25. Har ni bråkat någon gång? Hihi ja
26. Har ni sovit i samma säng? Ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Hahaha ah!
28. Har du sett henne gråta? Ja
29. Vad gjorde du då? Privat
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Aaa hhihih, men inte på mig
31. Har hon sett dig gråta? aa
32. Vad ska ni göra i sommar? Nästa sommar: Ssc, smögen & kanske utomlands :D
33. Har hon svikit dig någon gång? Aa, hihi , men jag har svikit henne också
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Hahha aa :)
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Jag skulle leva för henne
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? 4-ever
37. Älskar du henne? mest av allt
38. Vad är det bästa med henne? allt
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Ingenting! Eller.. att hon blir lite fulare så jag kan va lite snygg:)
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Ja !!
41. Hur ser hennes klädstil ut? Jeans & skjorta har hon jätte ofta!
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva va hon tycker om dig? aa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0