Frågor & Svar - Svar på tal




Hur gjorde du det där med kommentera?
Jag visar i ett speciellt inlägg senare!

Du är väl jätte populär? Alla vet vem du är!
Oj, det var mer än vad jag visste! Själv tycker jag inte att jag är "populär"

Hur lång tid tar det för dig att fixa dig på morgonen?
Åhh, det är olika, ibland segar jag & ibland är jag snabb som sjutton!

Sötnos! Hur gammal var du på dom bilderna?
Hm.. 11 år kanske!

Vad bra du blev!
Åh, tack!

Har du någon förebild?
Hmm, Helt ärligt..? Jo, Justin Bieber! Jag tycker inte om honom så mycket som alla andra, men jag gillar hur han verkligen kämpade för sin dröm! Det gör mig riktigt imponerad & helt klart försöka vara så stark som han!

Vilken är din favorit kändis?
Eric Saade! Helt klart. Snackar om honom hela tiden, fråga mina vänner.. Men jag tycker också att Miley Cyrus, Tony Westeh, Andrè Zuniga & alla dom där är grymma också. Men Eric är alltid högst upp!

Beskriv din morgon!
Hmm.. Börjar med att jag kämpar mig upp ur sängen & sätter på datorn. Sen sätter jag på musik & tar kräm i ansiktet. Sen sätter jag på plattång & efter det börjar jag sminka mig. Sist av allt väljer jag kläder. Sen kanske jag har typ två minuter att äta frukost, så då springer jag så fort jag kan ner!

Är du duktig i skolan?
Haha, asså.. Jag är bättre än förra terminen, HELT KLART. Men jag har ganska svårt i Spanska & No. Men det är för att jag helt klart skitit i spanskan hela sexan & sjuan! No vet jag inte, det är säkert bara svårt. Men annars går det bra!

Pluggar du på helger?
Neverever! På helger är man fri. Kan hända att jag pluggar på söndag kvällar typ vid nio? Hahah, duktig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0