Svar på frågestunden




Varför är du en elefant? vet faktiskt inte föddes som en :)
Hur kan du vara så himla söt? Jag är inte söt.. igen..
Vad är din bästa raggningsreplik? jag suger på raggningsrepliker, aa typ min bästa
Varför är du så söt för? Men ååhh, är inte det!
Varför har du sån fin kropp för?  det har jag inte, inte enligt mig iaf!
Varför är du så snygg?! men nej jag är inte det!
Varför är du söt? asså nej jag är inte det..
Vad ska du göra i sommar?

Hur många har du varit tillsammans med? :) hm... beror på från dagis eller seriösa! men serösa förhållanden typ runt fem, kanske sex?
hur många har du varit tillsammans med ? kolla upp!
Hur många har du strulat med ? oj , kommer inte ihåg.. men kanske 16 ? vet inte..
Hur långt har du gått med en kille ? privat
när var du senast tillsammans med en kille ? höstas, har haft några på "g" men det har inte riktigt funkat
gillar du någon?? vet inte
kär i någon just nu? kanske, tror inte det.
Vad tycker du om åldersgräns på sex?... tycker faktiskt inte att man behöver vara femton jag tycker faktiskt det är lite för sent! Men iaf kanske 12 för om man är tio och har sex är det bara äckligt!
Gillar du någon ? vet inte
Gillar du någon? vet inte
Längsta förhållandet? 7 månader
hur många har du varit tillsammans med ? SERIÖSA förhållanden runt sex
Hur många har du strulat med ? kolla upp :)
Hur långt har du gått med en kille ? privat



Varför ska du leka med jack i hans pool i sommar? hihi för att det är varmt i den !
Varför leker du inte med hans granne elin istället? men självklart, kommer varje dag! ;D
Varför älskar du mig? vet att du gör det noris, långt inne.  klart jag älskar dig elin! jag vet inte för att du är en charmig tjej med mycket humor och hur söt som helst!
Visst ska vi träffas? :D såklart vi ska evelina;)
Visst är jag bäst? :)  jadå :D
vad heter dina allra bästa vänner ? Jag har bara en bästavän men annars närmaste vännerna "Fanny, Ellen, Elin, Frida, Linnea & Lovisa
bästavänner? kille och tjej. Dom tjejerna står över men bästa killkompisar ä Henke, Gabbe, Gustaf, Emil, Niklas & Axel Vad betyder jag för dig? Super duper mycket! "mimi" Träffas snart?? :) ja bibbi ! det var as längesen! "bibbi" hur skulle du beskriva mig för någon person som inte känner mig? :) As söt brud, jätte snäll. Posetiv på livet och riktigt snygg människa! "corinne" hur känner du killarna i HLD :O typ axel berthas(staving) o dom?? :D Genom Niklas, det började med att jag såg Niklas på pea och han var från sollentuna och han var 97a och bla bla bla, så jag addade iaf honom och frågade om hans nummer, fick det och vi små flirtade då faktiskt. Men ja då var man faktiskt små, 09 var det här. hihi, sen var jag på en fest där dom skrek mitt namn i en fläkt haha och då lärde jag känna många fler av dom. vissst, jag var super blyg i början men nu är jag galen med dom! Kommer bättre överrens med killar en vissa tjejer :) och dom här kommer jag bra överrens med. Men iaf sen träffades vi mer & mer och blev tightare och tightare, sen kom det bara fler och fler där ifrån så tillslut kände jag verkligen alla dom, så dom är härliga människor allihopa! är du bästa kompis me Fanny o e ni kusiner? Japp det stämmar, vi är bästavänner & kusiner
är du och fanny syskon eller kusin eller något? :) Vi är kusiner Bästavän(ner) ? kolla lite längre upp Hur känner du Alba??? Lärde känna henne på facebook, trevlig tjej!


vad tycker du om för bloggar ? Jag tycker om mode bloggar! Med mycket bilder, gillar också bloggar med mycket photoshop i ! :)
bloggar du läser? alla mina vänners och mode bloggar & sånt! vilka bloggar läser du? Alla mina vänners bloggar och ibland kommer jag ju in på andras bloggar också, men läser kända bloggar en del också, lite små hobby det där med bloggar för mig! Hur började du blogga och varför ? ;) Jag började blogga för att alla mina kompisar hade blogg och jag var sugen på det också! Varför var väl för att jag var rätt så intresserad av det! :)

Varför är rå potatis äckligt? Nej men jag tycker faktiskt att det är rätt så gott! Gillar du banan? :) haha, nja.. ibland ;o har du rökt eller druckit nån gång ? privat things.
Chips eller godis? THHAH chips! Hur mkt gillar du handboll från 1-10 ? 9,9

favvo färg?? lila! favvo kläder ?? (bild) kan visa i ett annat inlägg! :D grönan/liseberg? gröönan! är du en husbonde som är medlem i gruppen målbrottspower? JA LINNEA ! så är det ;) bästa film du sett? :) taken, mean girls! favorit outfit? lägg ut bild :D gör i något annat inlägg , hihih :') föressten LÄÄGG UUUT VIDEO PÅ NÄÄR DU SJUUNGER! du är ju grym! poss poss haha , tack.. vi får se om jag vågar! :D
vill du ha en grävling som husdjur? ja, det vore ju mysigt! favvo film? taken och mean girls!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0