Normalt inlägg

Nu ska jag sova, kul med så många nya läsare! Börjat med lite andra inlägg än " Idag har jag.. " Men nu skriver jag lite om dagen!

Först skolan som vanligt, bara lite kvar nu och det glädjer mig verkligen! Sen stannade jag och Elin kvar i skolan och tryckte lite på pianot och sjöng och så, gick bra tycker jag :) Sen hem till mig & gjorde saker som bara Elin och Nora kan göra. Sen åkte hon hem och kom tillbaka igen , haha knas unge! Nu har jag iaf pluggat till mitt NO förhör jag ska ha imorgon, kommer gå bra tror jag. Och imorgon blir det grönalund efter skolan med Elin!
Det kommer bli roligt, men hur har eran dag varit?



Du är värd guld, min bästavän!


Kommentarer
Postat av: N e a

Söt blogg! :)

2011-05-26 @ 16:51:48
URL: http://neakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0