Mysig Söndag


Vaknade ganska sent och vi bestämde oss för att se film med lite glass! Så vi tog min cykel ner till ICA och köpte glass & nudlar blev det också, nyttiga.. aja! Sen såg vi på "taken" tredje gången för mig, hihi! Men det går faktiskt inte att tröttna på den filmen. Sen gjorde vi en blogg till elin plus design http://elna.blogg.se - ska länka i ett eget inlägg när hon har skrivit hennes första inlägg iaf ! :) Jag är faktiskt helt osminkat idag, båda vi var det :)
tänker ut och springa senare, eller kanske gymmet.. jag menar kolla vädret..



Påväg hem från ICA, vi cyklade inte tillbaka eftersom påsarna gick sönder.. så det slutade såhär och Elin tog cykeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0