Jag bloggar om Elin


Jag kände Elin som yngre också faktiskt ;) Lite små coolt sådär, vi badade i samma pool då, haha det ända jag kommer ihåg dock.. Elin är cepe störd, sant, eller jaa vi är konstiga tillsammans! Har typ samma humor;) Går i samma skola, fast aa hon är ju lite större än mig dårå :$ Jag är så liten.. JAJAJA, fast vi är båda coola, men coolast tillsammans :) Känner inte henne oooootroligt bra, men snart känner jag henne oooootroligt bra. Elin är faktiskt rätt tuff ändå, hon gör massa miner till mig i skolan , det är mysigt :) hehehe, underbar tjej men massor av humor inom sig! Det är otroligt kuuligt! Aja Ein är riktigt bra. Och finns för henne alltid, alltid & alltid! Jag älskar dig söt sak!
hon har blogg som typ alla andra har också, tryck häraaaa

Kommentarer
Postat av: elin

Nora, du är underbar! Haha, det är du som har fått mig cepestörd... thehehe, älskar dig med ! <3

2011-05-22 @ 11:49:57
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0