IRRITATION

TRE SAKER JAG STÖR MIG PÅ OTROLIGT MYCKET

♥Människor som "playar" kompisar
Som säger att den älskar en & sen helt plöstligt snackar skit om andra bakom ryggen
och dagen efter är dom två bästavänner, man undrar hur "dom" snackar om en själv då, orkar inte med sånna.
Känns som att man bara är värd skit.

Folk som "leker"
Inte sånna som leker med gosedjur, det är bara gulligt! Men sånna som försöker att spela personen dom inte är, säger att man skickat naken bilder, fast man sen känner personen väl och den har själv sagt att dom aldrig skulle göra det, och lalala, stör mig , stör mig.

Att skolan aldrig tar slut..
Det har känts så jävla nära sommar lovet nu, aa ända sen det var jul. Och det blir ju aldrig sommarlov!? blir irriterad, vill verkligen inte gå i skolan , vill ha lov. NU NU NU NU !



Endast mina åsikter, ni kanske inte tycker samma! Men såhär tycker jag.
SÅ snälla! INGA KOMMENTERAR om skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0