Hoppas du läser det här.

Jag säger bara, vafan händer? Du är så förändrad, inte den rätta personen jag känner. Jag älskar dig! Men du har bara förändrats därför orkar jag inte lägga ner tid på någon som säger att man inte betyder något för den, bryter löften, berättar hemligheter! Usch, jag orkar inte med att du ska hålla på såhär. Du har fan inga känslor, du bryr dig inte ett piss om mig. Orkar inte bry mig om dig, om du inte bryr dig om mig. Men detta är ditt val, det är verkligen ditt val. Du var min bästavän, men seriöst så klarar jag mig utan dig, visst jag kommer sakna dig men efter tre månader har jag glömt dig, det kommer sluta med att jag raderar ditt nummer, tar bort alla bilder, blockerar dig på facebook. Fast du kommer nog alltid vara kvar inne hos mig, men du kommer verkligen vara bortglömd! Lång tid, kommer inte ta kontakten med dig om inte du gör det. Du är inte ens äkta längre. Shit , jag hade värsta förtroendet på dig. Men det sket sig, vad har hänt med dig på senaste månaderna? Inte den personen jag lärde känna. Visst alla förändras. Men var du tvungen att börja med massa skit saker, såra mig, hela tiden. Ja , eftersom att jag vet att du läser min blogg så hoppas jag också att du förtstår att detta är du. Jag kan ju inte ens lita på dig längre, förut var det du som alltid ringde mig när jag mådde dåligt och erbjöd dig att komma till mig mitt i natten, men det är fan ingen som ringer längre. Du ringde alltid mig, varenda kväll oavsett vad! Snackade om allt. Det var du som fick min dag bra. Jag kom hem ringde dig direkt. Vi snackade verkligen om allt. Man vafan hände med den här underbara tiden? Du har vart min bästa vän sen Qben festen, sen dess! Det var fan otroligt längesen och jag har fält tusentalls tårar efter den tiden. Du har alltid vart till stöd, men jag har gråtit floder för dig också. Men jag har förlåtit dig lätt, för att jag verkligen verkligen älskar dig. Men nu, jag kommer inte förlåta dig förän du kommer med någon otroligt bra förklaring. Du har svikit så sjukt mycket på senaste tiden. Orkar inte med det något mer. Min bästa kill kompis. Det har vart du riktigt länge nu, men något jag lärt mig i livet, är att jag aldrig ska ta något för givet, efter det här.. Jag förstår inte varför du håller på såhär? Kan vi inte bara vara vänner. Jag älskar dig!
bror ♥ syster - nu&förevigt, jaälskardig!

kategorien fick vara i "vänner"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0