Åsikt om Justin Bieber

Insperation av Emma.

Jag tycker inte att Justin Bieber är den allra sämsta och inte den allra bästa heller. Han har verkligen utseendet som får tjejerna att falla! Och rösten utseendet gör väl rösten bättre, om Justin såg ut som "Magnus Uggla" tror jag inte att lika många skulle tycka om honom faktiskt. Jag har ju sätt filmen "never say never" och jag fick inte bieber fever.. Men jag började gråta, verkligen! Av hur begåvad han är och hur bra han har lyckats och hur tur han verkligen har! Det gjorde mig "imponerad". Det att alla killarna kallar honom bög, gay och ja what ever massor med mer, det förstår ju redan alla varför, eller förmodligen för att nästan ALLA tjejer tycker om honom. Om Justin Bieber bara skulle varit en helt vanlig kille tror jag inte att det skulle vara så många som kallade honom bög, eller om han var känd men inga tjejer brydde sig om honom så tror jag verkligen inte att folk skulle kalla honom det. Han är en riktig flickidol! Alla tjejer skulle kunna dö för att bli "tillsammans" med honom, han är ursöt, håller jag verkligen med om. Fortfarande som ett litet barn typ. Ja JB är verkligen begåvad och så söt så att det finns inte. Kan sitta i timmar och kollar på hans bilder och lyssna på hans låtar. Älskar det. Men det är bara ibland. Och jag gillade honom för ett år sen exakt faktiskt, tyckte han var bäst , bäst,  bäst. Men ingen tar över Eric ♥




Kommentarer
Postat av: lovisaström

VAD VILL DU MED MIN MAN? nora passa dig, magnus är fin tycker jag .. <3

2011-05-10 @ 16:09:05
URL: http://lovessa.blogg.se/
Postat av: jenny

jag skulle sagt samma sak om JB ,nora! :) eric saade är bättre än justin bieber! (a)<3

2011-05-12 @ 16:24:56
Postat av: Denise

Lilla gumman. Du har fan fel Justin bieber är bättre än Eric saade snälla hjärtat. Inse fakta Eric tror att han är ngt meN nope han suger Eric och Justin är bättre än Eric, eric tror att jur. Att han är ngt som jag sa men han är inte det då behöver du inte säga att Justin e inte nåt för han är ngt ...

2011-07-19 @ 23:11:24
URL: http://flickanduvet.blogg.se/
Postat av: Denise

Lilla gumman. Du har fan fel Justin bieber är bättre än Eric saade snälla hjärtat. Inse fakta Eric tror att han är ngt meN nope han suger Eric och Justin är bättre än Eric, eric tror att jur. Att han är ngt som jag sa men han är inte det då behöver du inte säga att Justin e inte nåt för han är ngt ...

2011-07-19 @ 23:11:56
URL: http://flickanduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0