The perfect kiss... osv, osv

Tjenare tjenare gott folk!
här ligger jag och käkar tomater :D

har försökt sola lite idag för att nte vara så blek gämfört med Nora,
men det bli ju så jävla varmt man orkar ju inte bara ligga still i en stol och pressa en helt dag, jäjä lite sol fick man ju allt.
om ni undrar varför jag kan blogga så himla mycket på Noras blogg så är det för att jag är hos min låtsas mamma i huddinge och bara chillar tar en lungn vecka liksom
och då har jag ju ganska tråkigt i bland men då finns ju en dator som ligger och väntar på mig, för sen kommer jag ha fullt upp,
då åker jag till ssc sen direkt efter ssc åker jag och Nora till smögen och är där 2-3 veckor sen kommer Mamma och hämtar mig och då åker vi till Lysekil i typ 2 veckor sen åker vi hem och åker till cypern efter 4 dar seeeeen när jag kommer hem ska jag va med alla underbara personer i nacka, sollentuna och vart alla nu bor :)
japp k på den informationen men jaja

Peace out!

Så jädrans tung! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0