Svar på tal.

Blogga om vad du älskar & hatar med sommaren ?
Och var du tillsammans med Emil Häggbom? Visa bilder från det och berätta om det ;)))))))




Hatar med sommaren & så vet du ju redan om. Värsta inlägget om det och allting. Aja, yes jag var tillsammans med Emil, men det var ungefär ett år sen. Berätta om det ? JA , vi träffades skit mycket slutat av sommren & skolstarten 19 Augusti blev vi tillsammans.. Sen var jag typ hos homom hela tiden. Sen höll han på med andra tjejer samtidigt utan att jag visste om det. Så det blev slut mellan oss. Men en månad senare blev vi på g igen & så höll det på tills mars kanske.. Aja vi träffades i februari och då snackade jag verkligen med honom ordentligt och då var det hela ett missförstond. Men sen bestämde vi oss bara för att bara vara vänner, men sen dess har jag inte hört någonting av honom..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulligt

2011-06-06 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0