Turkiet 2011

Jag vill tillbaka, men nu ska jag skriva om hela resan från bild till bild !



Innan vi åkte..
Gud vad jag bara ville vara framme då! Men aja.. Det fick vänta! Men Micke skjustade oss till Arlanda. Sen var det bara att hålla på med väskorna & lalalala. Vi åt där också, för alla var super hungriga



på planet
Jag älskar att flyga upp i luften & se hur allt rör sig där under, älskar att flyga flygplan förutom att det är sjukt trångt.. Men det tog ungefär tre timmar att flyga dit



Framme i turkiet
Gud vad jag var glad det var hur varmt som helst & klockan var seeent! Så jag var överlycklig. Men vi hade inte förväntat oss att åka buss i två timmar & tio minuter till hotellet.. Men så blev det iaf. Otroligt låååång resa asså.
Men efter en sju timmars lång resa hemifrån så var vi äntligen framme på hotellet det var skönt att vara framme & det första vi gjorde va att gå & lägga oss i vårat nyrenoverade rum



Dag ett
45 grader är inte helt fel asså! Vi åt frukost & drog ner oss mot poolen. Man var tvungen att svalka sig i poolen varenda sekund för att annars höll man på att dö kan jag luuugnt säga..





Dag två
Louise & Filip kom till Turkeeey ;) Hade skit roligt men var inte med dom den dagen, men vi badade och solade den dagen också



dag tre
Vanlig dag men sol&bad. Var med fina louise på kvällen, satt mest bara och snackade och på det sättet lärde vi känna varandra mycket bättre, sjukt mysigt! sen var det bara att lägga sig igen!



dag fyra
Vaknade sent den dagen, trött tjej! Gick ner till poolen, badade & solade ;) Träffade Louise vid poolen & sen på kvällen träffades vi alla tre ( Filip, Louise & jag ) Sjukt trevligt, hittade massa "chillställen" HAHAHA, bara jag som kan hitta dom! :) Tog också familje foton men familjen! Kommer sen...



dag fem
Åkte till Alanya och shoppade med min låssas pappa, fick hem en humör tröja & en gstar tröja & en väska ;) Sjukt nöjd. Men har förbud för att köpa tjocktröjor nu.. Jag som älskar tjocktröjor, aja. Sen på kvällen så träffade jag dom två bästa, louise & filip!





Dag sex
Var på stranden & så.. Träffade Filip & Louise rätt tidigt ;) Chiiiiiill ! Vi tog lite bilder & sen skulle båda äta så vi träffades vid nio igen! Skit underbara är dom.




Sista dagen..

Gick upp tidigt och checkade ut från hotellet & la våra väskor vid ett ställe ;) Sen gick vi ner till poolen hängde där i några timmar & sen vidare till stranden där louise & filip var. Och vi badade i vågorna.. I börjar var det rätt så små.. Men sen växte det till överdrivet stora! Jag & Lollo var så jävla rädda så båda vi fick hålla varandra i handen hela tiden & vi dök under när det kommer överdrivet stora & hoppade över dom , sjukt roligt!Och min låssas pappa åkte på en madrass och gjorde värsta volten över vågorna, haha såg super kul ut! Men sekunder trodde jag seriöst att jag skulle dö.. Läskigt kan man säga.. Men sen när vi går upp ser vi att dom har ändrat till röd flagga & det betyder att det blir farligt att bada! Hahah, sen la jag & louise längst fram vid stranden och soooolade! Underbart, kärlek till henne! Sen skulle jag hem.. Så vi fick ett rum & fixa oss i sen gick jag och sa hejdå till alla turkar med mera. Och till Louise och dom! :) Sen kom jag hem vid fyra på morgonen!







HAHAHAH MUSTAFA I BAKGRUNDEN :'D


Kortfattat: Världens bästa semester som jag nånsin vart på & jag är grym på turkiska, lärt känna massa nya. Solat & badat i 45 grader, levt livet! Sena kvällar & mycket skratt! OCH ERIC VA PÅ SAMMA STÄLLE SOM MIG!!





Kommentarer
Postat av: lollo

hade skit grym vecka med dig! & filip :D

skit kul att lära känna dig mer, vi måste träffas snart, du är underbar, älskar dig tjejen! <3

2011-07-03 @ 12:21:49
URL: http://louisehd.blogg.se/
Postat av: lollo

hade skit grym vecka med dig! & filip :D

skit kul att lära känna dig mer, vi måste träffas snart, du är underbar, älskar dig tjejen! <3

2011-07-03 @ 12:22:03
URL: http://louisehd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0