Svar på tal

super bra skrivet nora! en fråga, har du gjort headern själv? :P Svar: Tack så mycket! Japp jag har gjort headern själv :)

hello cheyen! bra skrivet! :) en fråga: du ska väl till Turkiet i juli, hur många veckor är du borta? Svar: Tack! Jag ska tyvärr inte åka i Juli, jag åker redan i Juni.. Så jag ska åka på onsdag! Jag kommer att vara borta i en vecka.. :) 

Hej nora! Fin blogg du har! Jag undrar om du kör länkbyte? och hur många läsare , måste man ha i sånna fall? Ps.grym bra blogg! Kraaaaaaaaaaaaam! Svar: Självklart gör jag länkbyte, hundra besökare helst! :) Och tak så grymt mycket! :)

Snygg blogg! ;) Hur länge har du bloggat här?:)
Svar: I ett & ett halvt år.. :)

gulliga bilder :) vilken klass slutade du? :P Svar: Jag slutade i sjuan .. ;)

såå fin blogg!! läser varje dag<3 men vet du hur man gör tidsinställda inlägg?? om du vet kan du förklara isf :) kram! Svar: Du ser kalendern längst upp åt höger brevid rubriken i inläggs skiten.. aa klicka iaf på den & då kan du välja tid och dag. Tack så jätte mycket, skit gulligt! :D Kram

Tack nora! Ska verkligen tänka på det du skrev för jag är sån som alltid bryr mig om vad andra tycker men det ska jag ändra på! Du skriver verkligen nyttiga saker i din blogg! Svar: Ja kör på nu bruden, du vet att du är värld det! Och tack så mycket, blir skit glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0