Svar på kommentar

"Berätta om dina fem bästa killkompisar"

Jag har inte fem bästa killkompisar men jag har iaf tre som jag kan berätta om.

HENRIK BUCHT

En kille man kan lita på oavsett vad, finns där för mig direkt när jag behöver snacka. Hjälper till&löser problem.
En underbar kille med världens bästa hus, jag svär. Hans föräldrar är också bäst. Henke är världens gulligaste lilla pöjk! Älskar honom



GUSTAF ANIANSSON

Världens mest snällaste kille! Stöttar mig & säkert tusen andra genom allting. Han är förstoende och supersöt.
Ringer & smsar ofta och är super social. Kärlek till denna grabb!



GABRIEL PETERSEN

Kännt längst av alla & har mest minnen med och han är hur underbar som helst. Herregud vad bra humor han har, helt sjukt :') Har tusentalls minnen med honom, men tyvärr har vi bråkat ett antal många gånger genom åren.. Men aja. Allafall en kille jag litar på upp till hundra, men kan tyvärr inte berätta allt för honom eftersom att han har svikit mig otroligt många gånger, så orkar inte riskera att det händer igen&då berättar han allt igen. Aja, älskar honom otroligt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0